Можете да проверите местоположението на вашия пакет, като въведете своя номер за проследяване (който сте получили в имейла относно изпращането на вашия пакет) на следната връзка: https://www.econt.com/services/track-shipment
Бихме искали да Ви информираме, че проследяването на пратката ще бъде активно на посочения линк 48 часа след изпращането, но не по-рано
- КЪДЕ ДА ПОЛУЧА НОМЕРА ЗА ПРОСЛЕДЯВАНЕ?
Ние ще изпратим номера за проследяване на вашия пакет в имейл, където ще ви информираме за изпращането и доставката на вашия пакет. Номерът за проследяване също е включен в съобщенията, изпратени от Еконт.
- КАК ИЗПРАЩАТЕ ПАКЕТИ?
За доставка на колети използваме услугата за доставка на Еконт. Куриерът ще достави пратката на адреса, който сте записали при поръчка. Пакетите се доставят в работни дни. Ако не сте на адреса, когато пакетът бъде доставен, ще получите цялата необходима информация, за да вземете пакета (в пощенската си кутия или чрез имейл или текстово съобщение).
- ИМАМ ПРОБЛЕМИ С ДОСТАВКАТА, КАКВО ДА НАПРАВЯ?
За съдействие относно доставката можете да се свържете с Еконт на телефон: 0 7001 7300
На разположение сме и на: [email protected]. Ще се радваме да ви помогнем да разрешите проблема и да се погрижим да получите пакета си възможно най-скоро.
- КАКВИ СА РАЗХОДИТЕ ЗА ДОСТАВКА?
За поръчки до 99 лв цената за доставка е 9,90 лв.
За поръчки над 99 лв доставката е безплатна
- ДОСТАВЯХА СЕ ПОВРЕДЕНИ ПРОДУКТИ
При получаване на пратката, ако забележите, че пратката ви е повредена, трябва да направите бележка. След това ни изпратете подробностите (включително снимки) на [email protected] в рамките на 60 дни от получаване на пакета. Ние ще проверим дали отговаряте на условията за замяна с нови продукти и ще предоставим съответните инструкции.